tisdag 15 januari 2013

Mest mammor

Jag tänkte just på en sak, det är vanligast att bloggande nyblivna mammor uppdaterar sina bloggar på natten, alla andra sover ju! Eller de flesta iallafall.

Just nu är jag en sån mamma. Neo vaknade för första gången för en kvart sen, han sov över 5 timmar i sträck!! Snacka om att mina bröst var spända!
Han vaknade också antagligen på grund av att hans blöja läckte, den var för full så den slutade ta upp kisset. Stackaren!

Idag har vi mycket att göra, för en aktivitet om dagen gör att dagen känns full bokad.
Vi ska ju in till Karlskoga där Neo föddes för en efterkoll. Och det här gör mig otroligt nervös! Tänk om han säger att jag aldrig mer kan få barn eller att mitt ärr har läkt fel eller vad som helst negativt?! Fy tankarna virvlar runt i mitt huvud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar