onsdag 22 maj 2013

Äntligen jordgubbar

En grötkladdig kille.

Nu är äntligen Tobias hemma igen, den här veckan har han inga fler dagar på körskolan. Superskönt, det är så underbart att han är hemma, även om det innebär mindre pengar i kassan. 

Nu till eftermiddagen så köpte Tobias hem jordgubbar till mig!! Jag har ju inte fått ätit jordgubbar eftersom jag ammar, men efter att Neo hade ätit sista målet på brösten så tog jag lite jordgubbar, hans nästa mål är ju ändå gröt och sen ersättning. 

Just nu så har jag inte så mycket att skriva om här, vet inte om ni tycker att mitt liv verkar supertrist. Vi gör ju en massa saker, men vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Kan iallafall berätta att jag och Neo ska åka hem till en av mammorna i föräldragruppen imorgon, så då har vi något att göra iallafall. 

Nu ska vi strax äta kvällsfika, hoppas ni får en trevlig kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar