lördag 11 maj 2013

Vi försöker igen



Då börjar den här lördagen lida mot sitt slut då och det har verkligen inte känts som lördag idag, det spelar ingen roll att man är hemma och mammaledig, långhelger blir ändå förvirrande. 

Vi har faktiskt inte gjort något speciellt idag, tagit det lugnt mest. Neo har börjat få mer och mer smakisar, när jag lagade mat till lunch så satt han på stolen i köket och Tobias matade honom med äpplepuré som han tycker väldigt mycket om, han fick även lite rånbitar. 

Sen så fick han ett mål gröt nu runt klockan 18 också. Eftersom han har sån matlust så ser jag ingen anledning till varför vi skulle gå långsammare fram, han vill ju ha mer. 

Sen så böt jag ut sista kvällsmålet mot ersättning istället, hela 265 ml fick han i sig och nu sover han sött. Hoppas verkligen att ersättningen kan fixa så att han sover längre för jag börjar bli riktigt utmattad. Somnade tillsammans med honom på förmiddagen idag av utmattning, vi sov i nån timme då. 

Nu ska nog jag och älsklingen spendera nån timme i soffan innan vi också går till sängs.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar