fredag 3 maj 2013

Trött mamma..

Idag känner jag mig lite extra trött mot vad jag brukar känna. Det beror nog mest på att Neo är sjuk och ledsen. Han gallskriker när han ska äta för han tycker det är jobbigt att äta med tät näsa. Enda sättet för mig att få honom att äta då är att sjunga för honom tills han lugnar ner sig, ibland måste jag även sjunga medan han äter. Det känns otroligt jobbigt att han är så ledsen när han ska äta, det gör att jag blir trött. Men mat måste han få i sig och jag vägrar ge ersättning när amningen har funkat bra igenom vått och torrt! Jag klarade mig igenom rs-viruset med enbart amning, då ska jag klara en vanlig förkylning.

Det börjar nog bli dags för oss att börja flyttpacka och när vi börjar med det så kommer det bli kaos här hemma, inget jag längtar efter! Imorgon ska köksluckor målas då jag köpte rollers idag, sen ska jag städa ur garderober och köksskåp så att packningen ska gå lättare.


Sån här snygg sovstil brukar Neo ha, när han väl sover... :)
Bilden är tagen för några dagar sen, när han tog en tupplur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar