tisdag 14 maj 2013

Tar upp hela sängen

Såhär sött ligger Neo just nu och sover i våran säng, myskillen. 

Men det dröjde ett tag innan jag fick honom att somna. Han somnade i min famn runt 08.30, strax efter det så la jag ner honom i hans säng, två-tre minuter senare så hör jag att han ligger och jollrar för fulla muggar. Nehe tänkte jag då. Bara att ta upp honom då.

Sagt och gjort så hämtade jag honom och la mig med honom i våran säng. Där låg vi bra länge, Neo roade sig med att riva mig i ansiktet, rivmärken deluxe vill jag berätta. Men efter en stund så tryckte han sitt ansikte mot min armbåge och somnade in. 

Så nu fick mamman en liten stund till att blogga och ta det lugnt innan det blir full rulle igen.

Idag har vi inte någonting på schemat heller, utan ska bara försöka skriva adresser på dopinbjudningarna och lite sånna saker, om Neo går med på det så hade jag tänkt diska också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar