söndag 26 maj 2013

Första morsdag

Idag blev jag firad för första gången på morsdag. Förra året så hade jag ju bara en pytteliten Neo i magen på morsdag. 

Vi började dagen helt normalt sen vid klockan tio så åkte jag iväg med min mamma till ridhuset, mamma skulle träna, så jag följde med och hjälpte henne att fixa med allt. 

Kul att komma ut lite, idag var jag borta i nästan två timmar ifrån Neo, han var hemma med Tobias. Jag behöver träna lite på att lämna ifrån mig honom. Jag sitter ju nästan fast i honom. Älskar ju min bebis-kille. 

Det gick faktiskt bra, även om jag hade svårt att säga hejdå och grät när jag gick in i bilen. Jag klarade det ändå och Neo hade det jätte bra med Tobias. 

När jag sen kom hem så vart Neo överlycklig, jag behövde bara kolla på honom så skrattade han högt och glatt. Han hade nog saknat mamma, sen när jag släppte ifrån mig honom igen till Tobias för att gå på toa så blev han ledsen. Säkert bara ett sammanträffande men det kändes som han sa "gå inte igen mamma!!!". Lilla plutten! 

Jag blev firad med rosor och ett kort, samt ben & jerry's <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar